u bevindt zich hier: Callcenter

Callcenter inrichting

Een Callcenter is een speciale werkomgeving. Dit vraagt dan ook een speciale inrichting, er moet vooral rekening worden gehouden met akoestiek en medewerkers moeten geconcentreerd kunnen werken. Versluis Kantoorinrichters heeft veel verschillende callcenters ingericht. Dit zijn inbound en outbound callcenters, maar ook service centers en helpdesks. Soortegelijke oplossingen passen wij ook toe op verkoopafdelingen en kantoortuinen. Versluis Kantoorinrichters is specialist op het gebied van akoestische oplossingen en scheidigswanden tussen bureaus en werkplekken.

callcenter inrichting, neem contact op met Versluis Kantoorinrichters de specialist op gebied van kantoorinrichting

Waar moet u verder op letten bij de inrichting van een Callcenter

Een concentratie werkplek is enigzins afgeschermd en heeft daarnaast goede verlichting, akoestiek en klimaat, en is ergonomisch ingericht. 

Goede verlichting op een Callcenter

Kantoorverlichting mag geen schaduw veroorzaken op de werkplek. De lichtsterkte op de werkplek moet minimaal 500 Lux bedragen. Zonlicht kan een hinderlijke reflectie geven op de werkplek. Zonwering aan de buiten- of binnenzijde van uw kantoor kan ongewenst zonlicht en warmte weren.
Versluis Kantoorinrichters verkoopt en adviseert u over de juiste oplossing op gebied van werkplek verlichting (we hebben zelfs biodynamische verlichting) en zonwering zoals plissé, jaloezieën en lamellen. Neem vrijblijvend contact op om hierover verder te praten/

Akoestiek op een callcenter

Akoestiek is de belangrijkste factor op een Callcenter. Geluid van buiten of van de andere collega’s verstoren de concentratie, vergroot de kans op fouten en callcentermedewerkers raken sneller vermoeid.
De harde oppervlakte van muren en bureaus versterken het geluid in de ruimte. De adviseurs van Versluis Kantoorinrichters kunnen u helpen met het verbeteren van de geluidsdemping op kantoor, met oplossingen tussen bureaus zoals scheidingswanden en akoestische panelen. Ook voor demping aan de muur of in de ruimte bieden wij op maat gesneden oplossingen. Meer wete, bekijk onze akoestische oplossingen of neem vrijblijvend contact met ons op.

Klimaat op een callcenter

Comfort en rendement van de mensen wordt door het binnenklimaat bepaald. Ongunstige factoren zijn hoge temperaturen of te weinig ventilatie.  De ideale temperatuur voor callcenters ligt tussen 20 en 22 graden. Apparatuur geeft warmte af grote ramen met zonlicht veroorzaakt extra warmte. Versluis Kantoorinrichters adviseert en verkoopt zonwering voor aan binnen- of buitenzijde van uw pand, zoals plissé gordijnen, jaloezieën of lamellen. 

Ergonomie binnen een callcenter

De werkplek op een callcenter, bestaat uit een bureau, bureaustoel, computer en een telefoon. Voor al deze hulpmiddelen bestaan ergonomische voorschriften. De werkplekken op een callcenter worden meestal door meerdere personen gebruikt. Een ergonomische bureaustoel en een makkelijk in hoogte verstelbare bureautafel is eigenlijk noodzakelijk. Versluis Kantoorinrichters geeft u graag een goede voorlichting. Tevens leveren wij ergonomische hulpmiddelen zoals computermuizen, beeldschermarmen en toetsenborden.
Wij bouwen ook kabeldoorvoeren in bureaubladen, met kabellussen werkt u netjes uw kabels weg. Wij kunnen zelfs ieder bureau voorzien van inbouw contactdozen met stroom, data en usb aansluiting. Nieuwsgierig naar overige mogelijkheden voor uw Callcenter, neem vrijblijvend contact met ons op.

Het Nieuwe Werken

Langdurig achter de computer is ongezond. Om een eentonige houding te voorkomen, biedt Versluis Kantoorinrichters diverse oplossingen. Zo zijn er tegenwoordig Ergo Balance bureaustoelen en zit/ sta werkplekken. Hiermee blijft de callcentermedewerker onbewust in beweging. Wij zijn voorstander van dynamisch zitten en werken.

Wij hebben diverse callcenters , klantcontactcenters en kantoortuinen waar veel wordt gebeld van advies voorzien en ingericht. De laatste jaren hebben we dit mogen verzorgen in Waalwijk, Den Bosch, Utrecht, Dordrecht, Amsterdam, Eindhoven, Breda, Boxtel, Uden, Veghel, Oss en vele andere steden. In onze showroom Den Bosch kunnen wij oplossingen laten zien welke volledig zijn toegespitst op Callcenterinrichtingen.

Bekijk ons assortiment of maak een vrijblijvende afspraak met een van onze adviseurs. Neem hiervoor contact op via 073-8000266 (lokaal tarief) of mail ons.

 

  maak contact voor meer advies